августа 05, 2015

Альманах Хто такі ломографи??? Випуск #19 - Марія Голікова.



Особливі світи Марії.


На фото: Марія Голікова. Автор фото: Костянтин Феденко
Кожен, хто фотографує аналогові світлини, бачить у своїх плівках щось особливе, те що жодним цифровим редактором відтворити майже неможливо. Плівка бачить те що не бачите Ви, а саме вона відтворює «характер» саме тієй миті, що спрацював затвор, і навіть додає чогось свого, немов, щось підглянуте з паралельних світів. Тобто Ви маєте не документальне фото, а магію світла та тіні, магію кольорів, магію хімічних та фізичних процесів у світло чуттєвому шарі плівки. Мені іноді здається, що плівка немов розумна істота, що спілкується з фотографом, додаючи, до світлин свого бачення всесвіту. Мабуть саме тому, останнім часом творчі фотографи, що знімають аналогові світлини додаються до прийомів lo-fi фотографії. Найчастіше вони вишукують прострочені плівки (не завжди за бюджетність питання) щоб відчувати цю непередбачуваність, крім того, вони навмисно фотографують на примітивні компактні камери (без крутих оптичних прибамбасів).
Я радий запропонувати своїм читачам діалог, та світлини творчого фотографа Марії Голіковой. Її світлини аж ніяк не можуть бути класифіковані за канонами класичної фотографії. В арсеналі її творчих прийомів і застосування компактних та напів-форматних камер, і «redskale», і «analogue errors» і декомпозиції, і сублімації кольорів та, авжеж, артефакти плівкового зерна. Ці такі собі ванільні фантасмагорії, сповіщають нам про особливі аналогові світи плівкової свідомості (багато хто зрозуміє про що я…).
Тож, запрошую до діалогу з Марією.
 
Далі за текстом:

Д.
- Den Weissman для
блогу Lomography DP
М.
- Марія Голікова - творчій фотограф